100 maratonów pływackich edukacja od najmłodszych lat organizacja imprez sportowych certyfikaty pływackie wesołe szachy dla dzieci

Konto bankowe organizacji

Akademia Rozwoju Sportu, Wolontariatu i Ratownictwa "Pasja"

BNP Paribas

59 1600 1332 1823 4251 1000 0001

 

Kontakt

  • Telefon 536-165-788
  • Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nauka i doskonalenie pływania

MIEJSCE: Kryta pływalnia Przemyskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Terminy zajęć: Niedziela godz. 13:00, 14:00 (grupa początkująca oraz średniozaawansowana).


 

Aktualności:

Data dodania wiadomości: 19.03.2021

Zawieszenie zajęć z nauki i doskonalenia pływania

Informujemy, że zgodnie z decyzją Rady Ministrów od 20 marca do 9 kwietnia 2021 roku Kryta Pływalnia nieczynna. W związku z powyższym zajęcia pływackie zostają zawieszone do odwołania.

Informacja odnośnie płatności: za miesiąc marzec płacimy połowę stałej opłaty miesięcznej. Ewentualną nadpłatę będzie można odliczyć sobie po wznowieniu zajęć. Ze sportowym pozdrowieniem.


Data dodania wiadomości: 17.02.2021

Wznowienie zajęć z nauki i doskonalenia pływania

Informujemy, że od dnia 21.02.2021 roku wznawiamy zajęcia z nauki i doskonalenia pływania. W celu potwierdzenia swojej obecności prosimy o kontakt SMS z trenerem Bartkiem pod nr telefonu 602319744.

Informacja odnośnie płatności: Za miesiąc luty płacimy połowę stałej opłaty miesięcznej. Do zobaczenia na basenie.


 

Data dodania wiadomości: 22.01.2021

Odwołanie zajęć z nauki i doskonalenia pływania

Drodzy Państwo, niestety basen aktualnie jest zamknięty. Zajęcia są wstrzymane do odwołania. Prosimy śledzić komunikaty na stronie internetowej.


 

Data dodania wiadomości: 23.12.2020

Organizacja zajęć podczas przerwy świątecznej

W związku z zamknięciem basenu od dnia 23 grudnia zajęcia z nauki i doskonalenia pływania zostają odwołane. Baseny pozostaną zamknięte minimum do 17 stycznia 2021 roku. Prosimy śledzić informacje na stronie internetowej, tutaj poinformujemy Państwa o terminie wznowienia zajęć. Prosimy wstrzymać się z opłatami za miesiąc styczeń. Korzystając z okazji życzymy Państwu spokojnych, zdrowych Świąt Bożego Narodzenia, szczęśliwego Nowego Roku.


 

Pływanie

jest formą aktywności fizycznej, która bardzo dobrze wpływa na rozwój mięśni całego ciała. Pływać mogą praktycznie wszyscy, niezależnie od wieku – również osoby po niektórych urazach, dla których może to stanowić formę rehabilitacji. Lista zalet chodzenia na basen jest długa, a efekty można zobaczyć po krótkim czasie.

Pływanie nie należy do najprostszych dyscyplin sportowych, ale posiada wiele zalet, które skłaniają wiele osób do spróbowania swoich sił w tej formie aktywności. Główną jest poprawa ogólnego stanu zdrowia i usprawnienie przemiany materii, co ma istotne znaczenie dla osób odchudzających się. Pływać mogą wszyscy, ale najszybciej prawidłowej techniki uczą się dzieci, które dobrze przyswajają nowe nawyki.

Co daje pływanie, zalety regularnych treningów:

Niektórzy porównują pływanie do biegania czy jazdy na rowerze. Wszystko dlatego, że wszystkie trzy dyscypliny można zaliczyć do jednej kategorii aktywności fizycznej. Pływanie, tak jak dwie pozostałe dyscypliny, wiąże się z treningiem aerobowym, czyli takim, w którym mięśnie muszą być mocno dotlenione, by pobierać i spalać energię. Nic więc dziwnego, że pływanie często stanowi podstawę odchudzania u wielu osób.

Jeśli chodzi o korzyści z regularnego pływania, to jest ich naprawdę dużo. Należy zacząć od tego, że ten rodzaj aktywności angażuje do pracy praktycznie wszystkie mięśnie. Najintensywniej pracują mięśnie:

  • rąk,
  • nóg,
  • brzucha,
  • kręgosłupa.

Jeżeli ktoś postanawia rozpocząć pływanie po to, aby rozwinąć konkretne partie mięśni, to najpierw powinien zaznajomić się z różnymi stylami. One mają bowiem wpływ na pracę poszczególnych grup mięśniowych. Aby uzyskać najlepsze efekty, wskazane są przynajmniej trzy wizyty na basenie w tygodniu. O tym, że warto postawić na pływanie przekonują inne korzyści zdrowotne wynikające z regularnego trenowania. Ten sport:

  • poprawia krążenie krwi,
  • wzmacnia szkielet kręgosłupa,
  • poprawia koordynację ciała,
  • reguluje oddech,
  • reguluje poziom cholesterolu,
  • zmniejsza ból stawów i mięśni kręgosłupa,
  • poprawia sen.

Tak jak w większości dyscyplin, tak i w przypadku pływania, osoby regularnie ćwiczące dostarczają organizmowi porcję endorfin, czyli hormonu szczęścia. Dzięki temu poprawia się samopoczucie i ogólna forma psychiczna.

Pływanie może również stanowić formę rehabilitacji w przypadku problemów z kręgosłupem i po przebytych urazach. Lekarze często zalecają swoim pacjentom, cierpiącym na różnego rodzaju schorzenia kręgosłupa, by ci regularnie odwiedzali basen. Dzięki temu, że pływanie w naturalny sposób wzmacnia mięśnie pleców, powinno być praktykowane szczególnie przez młodzież w okresie dojrzewania. Pozwoli ono uniknąć problemów z kręgosłupem np. w przypadku intensywnego wzrostu w krótkim okresie.


Zdobądź certyfikat potwierdzający umiejętność pływania Twojego dziecka

page-1

Monday the 12th. © akademia-pasja.pl 2017-2020 wszelkie prawa zastrzeżone.